ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

تمامی فعالیت های این وبلاگ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

ختم رسیدن روزی از غیب

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۰۱ ب.ظ

ختم رسیدن روزی از غیب

عیاشى از عبداللّه بن سنان روایت کرده است : به خدمت حضرت صادق علیه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعایى تعلیم کنم که چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا کند و حال تو نیکو شود؟ گفتم : چه بسیار محتاجم به چنین دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

تَوَکَّلتُ عَلَى الحَىُّ القَیّومُ الَّذى لایمَوت و الحمدللّه الذى لَم یَتَّخِذ وَلَداً و لَم یکن له شریک فى المُلک و لم یَکُن لَهُ وَلىٌُ مَنَ الذُّل و کَبِّرهُ تکبیرا اللهم اِنّى اَعوذُ بِکَ مَنَ البؤس و الفقرِ و من غَلَبَةِ الدَّینِ و السُّقمِ و اَسئَلُکَ اَن تُعینَنى عَلى اَداءِ حَقِّکَ اِلیکَ و اِلَى النّاسِ (و به روایت شیخ طوسى چنین است 🙂 و من غَلَبَةِ الدَّینِ فَصَلِّ عَلى مُحمد و اله و اَعِنّى عَلى اَداءِ حَقِّکَ اِلیکَ و اِلى النّاس .

ثروت از غیب

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء الله

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین 
 

در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیة الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهد

  • حسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی