ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

تمامی فعالیت های این وبلاگ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۶
مرداد
۹۴

انواع ابجد در علم حروف

علمای علم الحروف ، این علم (سیمیا seimeion ) را بخشی از علم جفر دانند. وظیفه اصلی این شعبه از علم را نیز شناخت اسمای غیبی شناسند که با دانش و احکام نجومی و علم اعداد قرابتی ناگسستنی دارد. واقع بر این است که از فواید علم الحروف آگاهی به اسماء الحسنی و سیمیاست. دانش اسرار حروف (سیمیا) را هفت شاخه باشد بقرار ذیل :

۱- علم اعداد ۲- علم اوفاق ۳- علم تنجیم ۴- علم الحروف ۵- دانش دعا و اسماء ۶- علم الافلاک و البروج و معرفت احوال الکواکب ۷- علم الطبایع .
برخی علمای علم الحروف مثل غزالی را اعتقاد راسخ بر این است که اسماء توقیفی خداوند بیش از نود و نه عدد است و برخی این اسماء را بیش از هزار دانسته اند.
در واقع ارزش عدد حروف (حساب جمل یا حروف جمل یا حساب ابجدی) خود دارای مراتبی کاربردی و استعمالی است که مهمترین آنها به قرار ذیل است :
(ابجد کبیر- ابجد اکبر- ابجد کبائر- ابجد اکبر کبائر – ابجد وسیط – ابجد صغیر- ابجد اصغر- ابجد صغایر – ابجد اصغر صغایر)
بر سبیل مثال در ابجد صغیر طریقه عمل بر این نمط است که حروف را نه تا نه تا کسر کنند (عدد حرف بر عدد ۹ منقسم میشود و باقیمانده همان حساب ابجد صغیر خواهد بود و در این صورت حروفی مثل ص و ط و ظ اعداد متناظری را مشتمل نیستند یعنی اگر نه نه طرح گردد هیچ نمی ماند).
عدد وسیط را بر حروف ابجدی اطلاق مینمایند با طرح دوازده دوازده . 

 

  • حسین حسینی
۰۸
مرداد
۹۴

دعای بخت گشایی مجرب

ادعیه و اذکار جمع آوری شده ذیل هدیه ای است جهت تسهیل و فراهم سازی آسان شرایط برای ازدواج و گشایش بخت نیک. امید است که برای همگی موثر افتد و بتوانند به اذن و اراده باریتعالی به خواست خود نائل شوند. إن الله علی کل شیء قدیر.

اذکار و ادعیه ای که مذکور می افتد بسیار مجرب است:

  • حسین حسینی
۰۱
مرداد
۹۴

دعای حضرت ادریس (ع)


دعای حضرت ادریس (ع) معروف به اسماء ادریسی


دعاء حضرت إدریس علیه السلام که از دعاهای عظیم الشان است شامل چهل اسم میباشد و معروف است به چهل اسم ادریسی. آن دعاء این است:

  • حسین حسینی