ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

ملکوتیها

وبلاگ ادعیه و اذکار

تمامی فعالیت های این وبلاگ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

دعای مجرب تسکین و بهبودی درد دندان و لثه

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دعای مجرب تسکین و بهبودی درد دندان و لثه

دعای مجرب تسکین و بهبودی درد دندان و لثه

دعای مجرب تسکین و بهبودی درد دندان و لثه

دعاهای زیادی در مورد رفع درد دندان و مشکلات مربوط به التهاب و عفونت دندان و لثه وجود دارد که در کتب ادعیه مختلفه به آنها اشاره رفته است. در این مطلب از سایت ملکوتیها یکی از این دعاهای مجرب برای رفع مشکل و درد دندان ذکر میگردد.

دعای شریفه ذیل برای تسکین درد و التیام بخشیدن به درد دندان و همچنین لثه و عفونت و التهاب آنها میباشد و در برخی از کتب ادعیه مجربه آورده شده. همچنین منقول است از مرحوم لواسانی .

 دستورالعمل این دعا برای رفع درد دندان و لثه و همچنین از بین رفتن التهاب آنها بدین شرح است که باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو انگشت اشاره اش را بر موضع درد نهد و دعا را قرائت نماید و بهتر است پس از نمازهای یومیه به این عمل مبادرت ورزد و در اثنای قرائت با شخصی سخن نگوید . دعای ذیل را بخواند :

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم اَسْئَلُکَ بِعِزَّتِکَ وَ جَلٰالِکَ وَ قُدْرَتِکَ عَلی کُلِّ شَئٍ اِنَّ مَرْیمَ لَمْ تَلِدْ غَیرَ عیسی رَوْحِکَ وَ کَلِمَتِکَ اَنْ تَکْشِفَ ما تُلْقیٰ فٰاطِمَهُ بِنْتُ خَدیجَهَ مِنَ الضِّرْس

پس از قرائت دعا صدقه دهد. بدون شک خداوند به درد وی التیام بخشد و درمان میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی